2012. február 23., csütörtök

BRAUN oxyjet water plus air system szájzuhany - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képeken látható Braun OxyJet Water plus air System elektromos szájzuhany.
A szályzuhany 5 fokozatban állítható erőséggel tudja a fogakat tisztítani.
Tulajdonságok:
Fogkefélés módja: Szájzuhany
Tároló rész 4 kanülhöz
Nagy méretű tartály : 600 ml
Kefefej típus: WaterStream technológia : Egysugaras: lehetővé teszi a célirányos tisztítást / Forgó sugár: gyengéden masszírozza az ínyeket
Tápellátás: Hállózati
A készüléket nagyon keveset használtuk ezért nagyon jó állapotban van. Három darab fej van hozzá amit soha nem használtunk.
A készülék gondos csomagolás és tisztítás után kerül feladásra.
Jó licitálást kívánok az egészséges fogakért.
Villám ár esetén a postát én fizetem.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-02-23 13:01
. BRAUN oxyjet water plus air system szájzuhany - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése