2011. május 25., szerda

Xperia x8. Hibátlan. Majdnem új.+hátlap! Csere is! - Jelenlegi ára: 1 Ft

A telefon 2011. 05. 04-én lett vásárolva. Még egy hónapos sincs! T-mobile függő.
Ajándék volt de nem tudtam megszokni. Túl férfiasnak találtam a tiszta fekete színt így vettem hozzá egy rózsaszín hátlapot is (3500! ft-ért! ), így nőnek is ideális lehet a telefon.
A telefonon a gyári fólia van még, karc mentes elől-hátul. (persze a fólián vannak karcok. )
A telefont dobozában adom: töltő, adatkábel, fülles, 2gb-os kártya, fekete és rózsaszín hátlapok.
Cserét érdekelhet telefonokra és esetleg MP4 készülékekre!
Ha érdekel valami kérdezz nyugodtan!
Dominó csomagban 35ezer körül mozog a készülék én mellé adom a 3500ftos plusz hátlapot is. Két hetet használt készülék összesen, így a minimálár alatt nem nagyon szeretném odaadni, de ha semmiképp nem megy el talán jöhetnek az alkuk.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-06-02 09:42
. Xperia x8. Hibátlan. Majdnem új.+hátlap! Csere is! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése